NFF Sogn og Fjordane ynskjer også i år å sette fokus på dei gode hendingane i fotballkvardagen som gjer fotballbana til ein betre stad å vere for både store og små med å kåre "Månadens Fair Play."

Kvar månad i sesongen (mai, juni, august, september) blir det kåra ein vinnar, basert på innsendte forslag frå alle som er engasjerte i fylkesfotballen i Sogn og Fjordane.

Tuva Fjell Osland frå Eikefjord Fotball er vinnar av Månadens Fair Play i juni! Tuva spelar på Eikefjord Fotball sitt J11-lag. I følgje fotball.no blei Tuva tildelt prisen for ei hending i seriekampen mot Førde 17. juni.

«Eikefjord J 11 spilte kamp borte mot Førde 4 J 11, 17/6-19. På stillinga 0-1 til Eikefjord hadde Førde eit skudd som keeper redda, og deretter spratt langs streken. Veldig vanskelig for dommar og oss andre å sjå om den var inne. Dommar hadde nok ikkje dømt mål, men keeperen vår, Tuva Fjell Osland, gav beskjed til dommaren at ballen var inne. Dermed blei det dømt mål til Førde. Synes det var i veldig fair play ånd og applaus til Tuva!»

Kretsen skriver på sine sider at Tuva viser gode haldningar med denne hendinga! Sjølv om kampen står og vippar, er ho ærleg og viser respekt for spelet og motstandarlaget. Ein flott ambassadør for J11-laget og for Eikefjord IL!

NFF Sogn og Fjordane ønskjer å vere tilstades ved eit heimearrangement i haustsesongen og overrekke prisen som Månadens Fair play til Tuva og laget.

Vi i Eikefjord Fotball gratulerer Tuva med ein velfortjent pris!

Les også kva fotballkretsen skriver om saken her: